28 lutego 2015

Zakładka Potworek + Mustache

Witajcie! 

Dzisiaj będzie moje pierwsze DIY, ale spodziewajcie się więcej! Zapraszam ;) 



1. Rysujemy 3 kwadraty (tak jak na zdjęciu) Można dorysować linie poprzek żeby lepiej potem zgiąć. ;) Potem wycinany




 2. Przeciągamy po przekątnej ( po tych liniach co wcześniej narysowałam )




3. Coś na kształt głowy kota. ;)




4. ,,Uszka'' przyklejamy do siebie, by powstał kwadrat (zdjęcie)




 5. Teraz dekoracja. Z białych i czarnych kółek robimy oczka, a z z trójkącików zęby. 




Tak wygląda jako zakładka w książce. 



Mustache :3


Wycinany z czarnego papieru wąsy oraz pasek. Z tyłu przyklejamy pasek, ale nie cały. (Tak by wszedł tam trochę palec. )







Podoba się wam DIY? 
Co chcecie w następnym poście tego typu? 
I jeszcze jedno, jeśli ktoś zrobi którąś, może mi wysłać zdjęcie, a ja tam w poście. ;)




Pozdrawiam! :3
~Julia






16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zakładki *,*
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Spróbowałabym zrobić taką zakładkę, ale ja tego nie używam. Zazwyczaj biorę jakieś zdjęcie lub po prostu zwykłą kartkę.

    london-teenager.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne, ten potworek jest genialny! ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mam nową dostawę książek więc twój post spadł mi z nieba. Zaraz się biorę za robienie potworka :p
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki ? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! ^^ Jak zrobisz to mi wyślij . :P Chętnie poklikam. ;)

      Usuń
  6. Ale orginalne pomysły! Z pewnoscia mi sie przyda po testach, keidys bede miala wiecej czasu na czytanie <3

    Pozdrawiam,
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ;3 Fajna zakładka do książki! :D
    http://majatabor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń