20 lutego 2015

Winter Tag

Witajcie! :3
Możecie ostatnio zauważyć, że dodaję często posty. Zaczęły mi się ferie. Widać też, że Ola nie dodaje w ogóle postów. Będzie je dodawała normalnie od przyszłego tygodnia, gdyż pojechała do Cieniawej. ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                                     1. Czy lubisz zimno ?

                                          Nie. Zdecydowanie cieplutki kocyk i kawunia! :3




2. Ulubiona część zimy?

Ferie! <3 Wolę je od świąt, nie wiem dlaczego. 




3. Ulubiony zimowy napój ?

Herbatka malinowa! 



4. Uprawiasz jakieś zimowe sporty na świeżym powietrzu ?

Zawsze w czasie zimy jeżdżę na sankach i nartach.





5. Ulubiony zimowy zapach ?

Pomarańcze i cynamon. Takie świąteczne. ;)





6. Czy tam gdzie mieszkasz pada śnieg ?

Tak. Jak ostatnio była u mnie kumpela, która pojechała parę lat temu do Francji, mówiła, jak u nas zimno, bo u nich jak spadnie śnieg to nie wyżej jak do kostek. 





7. Ulubiony ciuch zimowy ?

Stare bluzy czy swetry i legginsy .





8. Ulubione zimowe wspomnienie ?


Jak parę lat temu spadło dużo śniegu i z rodzeństwem robiliśmy tunele we śniegu. 






9. Ulubiona świąteczna piosenka ?



Last Christmas - Ariana Grande





Podobał się Wam tag? 


26 komentarzy:

  1. Świetny tag, fajne odpowiedzi, dużo się mozna dowiedzieć ciekawych rzeczy ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten tag! :D
    To moja ulubiona świąteczna piosenka :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach pomarańczy też od razu kojarzy mi się z zimą :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i świetny blog!
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj pierwsza i daj mi znać, na pewno się odwdzięczę! : )
    marlenasfashionworld.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam ten tag jakiś czas temu ^^
    Bardzooo fajne odpowiedzi <3
    Kawa *-*
    Chyba większość osób dała Arianę Grande do ostatniego pytania. :D
    Pomarańcza i cynamon.. ♥
    Dziękuję za komentarz u mnie. ;)
    W poniedziałek-wtorek postaram się wstawić jakiś outfit, a dzisiaj wychodzę na plenerek z przyjaciółką, więc może będą jakieś fotki? :)
    Kocham twój blog, dzięki niemu sama zaczęłam blogować <3
    Blogowanie stało się moją największą pasją :)
    Jedną z, bynajmniej.
    xoxo
    sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, pamiętam. :***
      Kawunia! :*** ,33
      Chyba wszyscy. :P
      O, to czekam. Muszę wreszcie zobaczyć twoją mordkę. ;) :*

      Usuń
    2. Nie odpowiadam za pęknięte monitory i paraliż oczu :P

      Usuń
  6. super piosenka :)

    obserwuje moze mój tez blog zaobserwujesz :)


    Zapraszam na konkurs mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    http://everything-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie lubię zimna , ale już w mojej miejscowości pojawiły się przebiśniegi a to chyba dobra nowina - nadchodzi wiosna ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. U mnie są już przebiśniegi i krokusy od stycznia. :D

      Usuń
  9. Zima, brrr :( niech już przyjdzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post:)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwuje i zapraszam : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń