3 stycznia 2015

Ulubieńcy miesiąca GRUDZIEŃ



Jedzenie:


   Kit Kat White
              


  Wiele  osób uważa, że jest strasznie słodki i tłusty. Ale moim skromnym zdaniem jest wyśmienity! 
Zdecydowanie wolę tą wersję, niż wersję z mleczną czekoladą. Rozpływa się w ustach! :3 Nieraz jak idę do mojej koleżanki, to wstępuję po drodze do sklepu, aby kupić go. Mmmmmm!!! :*



Kosmetyk:


EOS balsam do ust


Jest to balsam w kształcie ,,piłeczki''. Osobiście nie posiadam go, ale mam zamiar sobie kupić. Zawiera wazelinę, pakiet przeciwutleniaczy, witaminę E, masło shea oraz kojący olejek jojoba. Moja koleżanka posiada go i uważa ona, że jest świetny! Wytrzymuje bardzo długo.


Film/Youtuber


Sezon ,,CIASTKO'' Banshee



30 grudnia 2014 roku Banshee dodała ostatni odcinek ,,Ciastka''. Uwielbiam jej kanał. Co tydzień we wtorek dodaje nowy odcinek. ,,Ciastko'' był jej czwartym sezonem. Pierwszym za to była ,,Panierka'', potem ,,Krówka'', ,,Truskawka'' oraz ,,Ciastko''. Już czekam na następny sezon!  <3


Piosenka

Lisie Piekło - Astrokompasy [ft. Dj Foxx]




Świetna piosenka autorstwa youtuberki Lisie Piekło. Gdy ją usłyszycie posikacie się ze śmiechu! :D Rozwalił mnie kawałek po angielsku. Polecam serdecznie ją posłuchać.


Dowcip

Nauczycielka na lekcji:
- Kowalski, dlaczego nie masz w zeszycie wczorajszego tematu lekcji?
- Bo to nowy zeszyt
- A gdzie stary?
- Stary w robocie

: D   :D   :D   :D  :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D   :D 



6 komentarzy:

  1. Och Banshee i Lisie Piekło. YouTuba przeglądam już wiele lat, ale one zasługują na miano jednych z najlepszych, polskich vlogerek. ;)

    http://hi-im-crazy.blogspot.com/
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że blogujesz, moja droga. :)
    Też blogowałam, ale usunęłam swoje blogi. Może kiedyś zacznę od początku. :))
    Co do KitKatów, zdecydowanie mi się przejadły. ;P
    Kiedyś też je uwielbiałam, teraz na ich widok kręci mi się w brzuchu :D
    Te balsamy świetne, zainteresowałaś mnie. ;)
    Hm.. ja osobiście nie jestem fanką Banshee, przez ten powszechny szał na nią..
    Piosenka? Nie podoba mi się, może się parę razy uśmiechnęłam, ale wolę raczej szukać rocka :)))))
    ChemicRomance.
    Oh, wybacz, to taki zwyczaj.
    Sage Servant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Zakładaj, chętnie będę czytać! :D

      Usuń
  3. Banshee *.* kocham! Zapraszam do mnie
    www.kanarkoffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Julka ♥♥♥ Zgadnij kto do ciebie zaglądnął :* W przyszłości musimy zrb razem blog ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olcia :* No jasne ;) Albo możesz pisać tego ze mną . ;)

      Usuń