27 grudnia 2014

Odpowiedzi do LBA

Witajcie! :3 Zostałam nominowana przez bloga http://soniaslifee.blogspot.com/. Zapraszam serdecznie do poczytania bloga. :) O co chodzi z tym LBA? W następnym poście dodam osoby, które nominuję, i powiem o co z tym chodzi. ;)  Zaczynajmy! :D


1. Co było Twoją inspiracją w tworzeniu bloga? Coś konkretnego?

 Inspiracją było moje życie. Dokładnie rzeczy które lubię, które bym chciała.  :3

2. Gdybyś miała zmienić się w zwierzę, to jakim byś była? Dlaczego?

Ptak! *-* Chciałabym latać między chmurami, podziwiać krajobrazy...

3. Jaki kwiat lubisz najbardziej?

Hiacynt! Ma taki piękny zapach... *-*

4. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Powiedziałbym, że śnieg, ale sami widzicie. Ale tak naprawdę uwielbiam kolędowanie. :*

5. Czy masz jakiś swój ulubiony zespół muzyczny albo zwyczajnie wykonawcę?

Zespołu nie mam, ale jakbym miała wybrać to One Direction. Moim ulubionym piosenkarzem jest Dawid Kwiatkowski. :3 <3 Tak, wiem, pod postem będą komentarze typu ,,Chwatonars, Chwast, pedał'' -_- 

6. Wolisz produkty handmade, czy takie, które wiadomo, że są z fabryki?

Chyba bardziej z fabryk, sklepowe. Szczególnie z Oriflame! :*  

7. Grasz w coś? Mam na myśli coś typu Simsy, Amnesia, South Park :)

Gram w Stardoll, Słodki Flirt, MissFashion. A po Nowym Roku Simsy 4! :D

8. Którą porę roku lubisz najbardziej? Czemu akurat tą?

Wiosnę! Nie jest za zimno, ani za ciepło. :)

9. Czy lubisz słodycze? ^.^

Oczywiście! Szczególnie kwaśne żelki! :P

10. Co byś wybrała:
- Umiejętność latania
- Możliwość znikania i przenikania przez ściany

Latania. Jak wcześniej pisałam, chciałabym być ptaszkiem. :*

11. Jak byłaś w wieku mniej więcej 6,7 lat, to co oglądałaś najczęściej? Miałaś jakąś ulubioną bajkę?

Oglądałam Martę Mówi oraz Fifi Niezapominajka! :*

To już koniec. :) Zapraszam do następnego posta, w którym będzie lista następnych  blogów nominowanych przez mnie oraz pytania. 

Ciao! :* :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz