27 sierpnia 2014

Timi Tag :3

Cześć misiaczki :*. Dzisiaj przychodzę do Was ze znanym tagiem TMI TAG. :D

1. Co masz na sobie ?
W tej chwili są to legginsy z MEXXA, i bluzka z wąsami 
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak.
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Nie.
4. Ile masz wzrostu ?
162 cm.
5. Ile ważysz ?
36 kg
6. Jakieś tatuaże ? 
Nie mam.
7. Jakiś piercing ?
3 dziurki w uszach, a za parę tygodni czwarta.
8. Ulubiona para telewizyjna/filmowa ?
Leon&Violetta ♥
9. Ulubiony serial ?
Violetta, Ranczo
10. Ulubiony zespół ?
One Direction
11. Ile masz lat ?
Mam 12 lat .
12. Znak zodiaku ?
Ryby.
13. Ulubiony cytat ?
,,Nie wiem jaką bronią będzie się walczyć w czasie III wojny światowej, ale IV wojna światowa będzie walka na kamienie i maczugi''
14. Ulubiona aktorka?
Martina Stoessel 
15.Ulubiona restauracja?
Mcdonald's
16. Ulubiony kolor ?
Miętowy <3
17. Głośna muzyka czy cicha ?
głośna
18. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna ?
Na hamak, koło domu.
19. Jak długo zajmuje ci prysznic ?
Około 40 min.
20. Jak długo zajmuje ci się przygotowanie rano ?
25 min ze śniadaniem.
21. Czego się boisz ?
Niektórych robaków.
22. Jaką książkę ostatnio czytałaś ?
,,Niekąńcząca się opowieść'' nie polecam :P
23. Miejsce które chcesz odwiedzić ?
Anglia, Norwegia, Hiszpania
24. Ulubiona potrawa ?
Pizza
25. Powód dla którego założyłaś bloga.
Czytałam wiele blogów, i myślałam ,, A moze i ja spróbuję?'' 

Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Wow. Ale ty mało ważysz *o*
    Świetny desing bloga :)
    Ja też nieraz potrafię się tak długo myć :)
    Ciekawy tag :)
    Zapraszam http://forgive22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę fanka Violetty! <3
    http://hola-tu-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe, nie jestem fanką, ale lubię ten serial.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam że tak teraz powiem, ale jak na Twój wiek jesteś bardzo wysoka i chorobliwie chuda. Ze wzrostem 162 cm powinnaś według kalkulatora BMI co najmniej 52 kg- norma. Jeszcze młodziutka jesteś, więc nadrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń